Wednesday 30 September 2009

1 down, 11 to go.

Första månaden är över, jestas va snabbt de ha gått!
Såå.. va ha vi hunni me denna månad?

Flyttat in, lärt känna jobbet, fått ny dusch, åkt på spontan resa söderut.
Ganska lyckad månad!

Och imorgon ska ja me på min första "delivery", då en ur ungdomsteamet åker ut och visar upp THT på fältet. Vi ska till Abingdon College,
och min uppgift blir att svara på frågor så gott jag kan, ocg kasta kondomer på folk, och ge ut broschyrer som passar det som en person kanske råkar fråga om. Får se hur det går.

Har fortfarande inte internet hemma. Först måste jag få ett utdrag ur min credit report för att kunna ringa till samma bolag som ger ut ovannämnda rapport, för att fråga hur ja kan höja min credit level så att The Post Office förstår att jag nog kommer att kunna betala räkningarna..

Ploppar kanske in med ett inlägg imorgon angående delivery'n.

4 comments:

  1. Vad kul. ^^ Så du kan göra något mer intressant än chatta med mig då du är på jobbet. ;) hehe
    Vad hade er förra dusch för stärv då? xD
    Hoppas dom 11 kommande månaderna blir lika bra. ^^

    ReplyDelete
  2. Kanske du borde ändra tiden på din blogg..?? Den är lite åt skogen... xD

    ReplyDelete
  3. Men att chatta me dig under arbetstid e ju skoj! ;P
    förra duschen besluta sig för att sluta.. tjaa.. exportera vatten från brunnen ut till munstycket..... Jo de kommande 11 månaderna får gärna vara såna här!

    joo ja ha märkt att tiden e lite skojji.. men int i världen att ja trodd att jag själv(!!) sku måsta ändra! Ja tänkt de va typ "Processing, please wait".. ändrar sig sj me tiden :P

    ReplyDelete
  4. På tal om tiden, så e min också helt råddi.. :s

    ReplyDelete