Thursday 24 September 2009

Guildford 1.9.2009

EVS projektet är snart igångkickat!Jag och min fellow finländare var de första av de 25 Röda Kors-frivilliga att anlända.
Vi steg upp kl. 04 imorse, åt frukost. Åkte till flygplatsen, väntade.
Steg ombord på planet, åt frukost.
Steg av planet, åkte bil till Guildford, måste nästan betala £80 för skjutsen, tills vi fick saken utredd, checkade in på Guildford YMCA, åt lunch.

De e dagens händelser i ett nötskal. Snart får jag eget bankkonto, vilket betyder kreditkort, vilket betyder brittiskt telefonnummer... Vilket betyder 100 min (eller 300, beroende på vad jag vill betala i månaden) unlimited texts, unlimited 3-to-3 minutes, unlimited Skype (!!) och Live! Messenger Mobile (eller i vilken ordning didär orden nu sen kommer).
Ännu ikväll kommer armenierna och tyskarna, och imorgon börjar On arrival seminar.
Hinner kanske ännu höra av mig idag ännu.

Tschüs!

No comments:

Post a Comment